<p><strong>Εγγύηση 365 ημερών: Οι πελάτες θα απολαμβάνουν εγγύηση 365 ημερών (365 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής), καλύπτοντας κάθε πιθανό ελάττωμα στα υλικά και την κατασκευή. Αυτή η εγγύηση δεν καλύπτει ζημιές που προκαλούνται από ατυχήματα, αμέλεια ή ακατάλληλη φροντίδα.</strong></p>
<p><strong>Ανταλλαγή 60 ημερών και επιστροφή: Τα μη ικανοποιητικά ποτήρια μπορούν να αντικατασταθούν ή να επιστραφούν τα χρήματα εντός 60 ημερών από την παραλαβή. Θα ισχύουν μόνο έξοδα αποστολής. Κάθε παραγγελία είναι επιλέξιμη για εφάπαξ αλλαγή/επιστροφή. Παρακαλούμε σημειώστε ότι η ''εντολή ανταλλαγής'' δεν είναι κατάλληλη για άλλη ανταλλαγή/επιστροφή.</strong><br />
<br />
<br />
<strong>Διαδικασία Υπηρεσίας Επιστροφών/Ανταλλαγών: </strong></p>
<p>1. Παρακαλούμε συνδεθείτε στον <strong>λογαριασμό σας</strong> <strong>στο Firmoo </strong>και βρείτε την παραγγελία με την οποία δεν είστε ικανοποιημένοι. Κάντε κλικ στο κουμπί "Ανταλλαγή/Επιστροφή".<br />
<br />
2 Παρακαλούμε επιλέξτε τον τύπο υπηρεσίας---Ανταλλαγή ή Επιστροφή. Επιλέξτε τον σκελετό και περιγράψτε τις λεπτομέρειες. Παρακαλούμε ανεβάστε την αρχική εικόνα της συνταγής σας, εάν έχετε πρόβλημα συνταγής. Για κατεστραμμένα/ελαττωματικά γυαλιά, οι φωτογραφίες είναι επίσης απαραίτητες.<br />
<br />
3. Μόλις λάβουμε το αίτημά σας, ο αποκλειστικός σας εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών θα σας στείλει email για να λύσει το πρόβλημα εντός 24 ωρών (48 ώρες τα Σαββατοκύριακα). Παρακαλούμε ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας εάν δεν λάβετε απάντηση από εμάς. Παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες που παρέχονται από την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.</p>
<p> </p>
<h4><strong>ΑΒΟΛΑ ΝΕΑ ΓΥΑΛΙΑ; </strong></h4>
<p>Εάν δεν βλέπετε καθαρά ή αισθάνεστε δυσφορία φορώντας τα νέα σας γυαλιά, παρακαλούμε ανεβάστε την αρχική σας συνταγή για έλεγχο. Εάν η συνταγή που καταχωρήσατε ήταν σωστή, δείτε τις συμβουλές μας εδώ: <strong><a href="https://www.firmoo.gr/help-p-155.shtml">Βοήθεια για Θέματα Προσαρμογής</a></strong></p>
<p> </p>
<h4><strong>ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ FIRMOO</strong></h4>
<p><strong>Τα γυαλιά μου ήταν κατεστραμμένα κατά την άφιξη. Τι μπορώ να κάνω;</strong></p>
<p>Θα αναλάβουμε την πλήρη ευθύνη για τα προβλήματα DOA και μπορούμε να ξαναφτιάξουμε εντελώς δωρεάν ή να προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων.</p>
<p>Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως και δώστε μας τον αριθμό παραγγελίας σας, τον αριθμό σκελετού, καθώς και φωτογραφίες του κατεστραμμένου αντικειμένου. Απλά επισημάνετε το κατεστραμμένο μέρος.</p>
<strong>Τα γυαλιά που παρέλαβα δεν είναι αυτά που παρήγγειλα! </strong><br />
Θα αναλάβουμε την πλήρη ευθύνη εάν δεν έχουμε επεξεργαστεί αυστηρά τα γυαλιά σας σύμφωνα με τα στοιχεία της παραγγελίας σας: συνταγή, σκελετός (χρώμα και στυλ) και τύπος φακού (πάχος, χρώμα και επιστρώσεις).
<ul>
<li>Εάν η συνταγή είναι λανθασμένη, παρακαλούμε στείλτε μας μια φωτογραφία της αρχικής σας συνταγής, μαζί με τον αριθμό παραγγελίας και τον αριθμό σκελετού.</li>
<li>Εάν παραλάβατε λάθος σκελετό, παρακαλούμε στείλτε μας μια φωτογραφία του, μαζί με τον αριθμό παραγγελίας σας και τον αριθμό του σκελετού.</li>
</ul>
<p><strong>Έλαβα γυαλιά με ελλείποντα μέρη ή ελαττώματα.</strong></p>
<ul>
<li>Εάν παραλάβατε γυαλιά με ελλείποντα μέρη, παρακαλούμε στείλτε μας μια φωτογραφία τους, μαζί με τον αριθμό παραγγελίας σας και τον αριθμό του σκελετού.</li>
<li>Εάν τα γυαλιά σας έχουν ελαττώματα, παρακαλούμε στείλτε μας φωτογραφίες των ελαττωμάτων, μαζί με τον αριθμό παραγγελίας σας και τον αριθμό του σκελετού.</li>
<li>Εάν τα ελλείποντα μέρη ή τα μικρά ελαττώματα δεν επηρεάζουν τη φυσιολογική φθορά και θέλετε να αποδεχτείτε τα γυαλιά, μπορούμε να σας δώσουμε ένα κουπόνι ή μια μερική επιστροφή χρημάτων ως αποζημίωση.</li>
</ul>
<p><strong>Τα γυαλιά έσπασαν μετά από λιγότερο από 60 ημέρες χρήσης.</strong></p>
<p>Εάν τα γυαλιά σας σπάσουν λόγω ελαττώματος στα υλικά ή στην κατασκευή εντός 60 ημερών από την παραλαβή τους, ένα νέο ζευγάρι θα ξαναφτιαχτεί και θα σας αποσταλεί δωρεάν. Ή μπορούμε να σας στείλουμε έναν κωδικό κουπονιού καθώς και δωρεάν αποστολή για να κάνετε μια νέα παραγγελία στο Firmoo.<br />
</p>
<h4><strong>Η ΕΥΘΥΝΗ ΣΑΣ</strong></h4>
<p><strong>Ο σκελετός είναι πολύ μεγάλος για μένα, οπότε δεν μπορώ να δω έξω από αυτά.</strong><br />
Η εύρεση του σωστού μεγέθους σκελετού είναι ένα συνηθισμένο ζήτημα κατά την αγορά γυαλιών online. Απλά μετρήστε τα παλιά σας γυαλιά για να επιβεβαιώσετε το μέγεθος του σκελετού και επικοινωνήστε μαζί μας εντός 60 ημερών από την παραλαβή. Θα σας παρέχουμε έναν κωδικό έκπτωσης για να αγοράσετε ένα νέο ζευγάρι. Απλά πληρώστε τα έξοδα αποστολής και τη διαφορά τιμής.</p>
<p>Παρεμπιπτόντως, εδώ είναι ο <a href="https://www.firmoo.gr/help-p-5.shtml">οδηγός μεγεθών</a> μας.<br />
</p>
<strong>Τα γυαλιά είναι καλά, αλλά δεν νομίζω ότι μου πάνε. </strong><br />
Εάν δεν σας αρέσει το στυλ, το χρώμα ή οι επιστρώσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 60 ημερών από την παραλαβή. Θα σας παρέχουμε έναν κωδικό έκπτωσης για να αγοράσετε ένα νέο ζευγάρι. Απλά πληρώστε τα έξοδα αποστολής και τη διαφορά τιμής. Αν προτιμάτε την επιστροφή χρημάτων, δεν υπάρχει πρόβλημα και σε αυτό. Τα έξοδα αποστολής, ωστόσο, δεν μπορούν να επιστραφούν.
<p><br />
<strong>Ωχ, όχι! Εισήγαγα λάθος συνταγή!/Εισήγαγα ληγμένη συνταγή!</strong><br />
Σημειώστε ότι δεν δεχόμαστε ληγμένη συνταγή. Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα επιστροφής χρημάτων/ανταλλαγής στον λογαριασμό σας, συμπεριλαμβανομένης της αρχικής σας συνταγής εντός 60 ημερών από την παραλαβή. Θα θέλαμε να σας δώσουμε άλλη μια ευκαιρία να δοκιμάσετε ένα νέο ζευγάρι με τη σωστή συνταγή σας. Απλά πρέπει να πληρώσετε τα έξοδα αποστολής και τη διαφορά τιμής. Εάν προτιμάτε την επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα μείον τα έξοδα αποστολής.</p>
<h1> </h1>
<p><strong>ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ:</strong></p>
<ol>
<li>Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ομάδα Υποστήριξης Πελατών μας για να ζητήσετε RAN πριν την επιστροφή.</li>
<li>Ενθαρρύνουμε τους πελάτες να δωρίσουν τα αφόρετα γυαλιά στη Λέσχη Lions. Πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο δωρεάς των γυαλιών σας μπορείτε να βρείτε <a href="https://www.firmoo.gr/help-p-74.shtml">εδώ</a>.</li>
<li>Το χρώμα του σκελετού μπορεί να διαφέρει από αυτό που βλέπετε στον ιστότοπο, λόγω του φωτός, των διαφορετικών αναλύσεων οθόνης και του φόντου της φωτογραφίας. </li>
<li>Το μέγεθος του σκελετού που αναγράφεται στους βραχίονες βασίζεται σε διαφορετικά πρότυπα για διαφορετικά εργοστάσια. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη ότι το πραγματικό μέγεθος καθορίζεται στην περιγραφή κάθε σκελετού στο Firmoo.</li>
<li>Δεν παρέχουμε υπηρεσία αντικατάστασης για γυαλιά που δεν είναι Firmoo.</li>
<li>Η υπηρεσία δοκιμής στο σπίτι δεν είναι διαθέσιμη προς το παρόν. Προτείνουμε στους νέους πελάτες να μην αγοράζουν περισσότερα από δύο ζευγάρια κατά την πρώτη φορά αγοράς. Για παραγγελίες που περιλαμβάνουν περισσότερα από 9 ζεύγη γυαλιών, λυπούμαστε που δεν παρέχουμε υπηρεσία ανταλλαγής ή επιστροφής, εάν είναι δική σας ευθύνη.</li>
</ol>
✨Πάσχα✨ Γυαλιά από 5€ & Όλοι οι φακοί με έκπτωση 30%
Παραγγελία
Αποστολή και παρακολούθηση
Συνταγή
Επιστροφές
Φακοί
Σκελετοί
Κουπόνι
Λογαριασμός
Πληρωμή
Γυαλιά ηλίου
Όροι και προϋποθέσεις
Ανταλλαγή και επιστροφή 60 ημερών
Απαράδεκτα γυαλιά μπορούν να ανταλλαγούν ή να επιστραφούν εντός 60 ημερών από την παραλαβή.
Εγγύηση 365 ημερών
Καλύπτοντας τυχόν πιθανά ελαττώματα στα υλικά και στην κατασκευή.
Πνευματικά δικαιώματα © 0 Ηλεκτρονικό κατάστημα οπτικών ειδών Firmoo.Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται